thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak bâtınin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en güzel aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve teknik özetler ya da iş özetleri için vukuf bâtınerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını yağdırmak bâtınin ayar çıkarmak nazik ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en müşküllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve sondaj bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video pay etmek, dâhilğinizi henüz zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, makul bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bağlantı ihdas etmek bâtınin harika bir taraf. Her sosyal medya platformu farklı bâtınerik türlerine malik olsa da bütünü epey videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden elbette yaymak istediğinizi her çağ oda önünde bulundurun ve buna için aranjman mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde sebeplenmek bâtınin dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait enerjik kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Lakin sosyal medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik bâtınermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabil bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, arama neticelerinda henüz mualla sıralarda ve henüz kesif görülür, dâhilğinize trafik geriışı katkısızlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web dâhilğinizde güzel boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu henüz güzel hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz mualla sonuçlar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü taraf sayfalardan uzvi angajmanlar vira etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir angajmanya gelen her tıklama bâtınin ödeme mimarilır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik akışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mehabetli tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlantı göstermesi bâtınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir